ČESTO POSTAVLJENA PITANJA I ODGOVORI

Kako se prijavljujem za trku?

Prijavljivanje za trku se vrši online putem sajta www.prijavazatrku.rs  i odvija se u sledećim koracima:
# registracija – Popunjavanje registracione prijave za neku od kategorija.
# potvrda registracije – Posle uspešno popunjene registracione prijave na Vašu mejl adresu stići će potvrda o uspešnoj registraciji i dokument koji sadrži podatke koje ste naveli u Vašoj prijavi. U dokumentu ćete pronaći i sve informacije u vezi sa uslovima plaćanja kotizacije.
# uplata kotizacije – Potrebno je da uplatu kotizacije izvršite najkasnije do naznačenog datuma iz Vaše prijave, kako biste ostvarili pravo na cenu koja važi do pomenutog datuma . U suprotnom, Vaša prijava će biti obrisana.

Ko sve može da učestvuje u trci?
Trka je otvorena za sve ljubitelje biciklizma i nije potrebna takmičarska licenca za učestvovanje. Za maloletne učesnike obavezna je saglasnost roditelja ili staratelja overena u sudu ili opštini.
Gde se preuzimaju starni brojevi i startni paketi?
Preuzimanje startnih brojeva i starnih paketa odvija se u Info centru na Kopaoniku i to u subotu 28.7.2024. od 17:00 do 21:00 časova i nedelju 29.7.2024. od 07:30 do 09:00 časova.
Radno vreme i lokacija takmičarskog Info centara?

Lokacija takmičarskog Info centra biće naknadno objavljena, i to najkasnije 4 dana pred trku. Radno vreme Info centar je:

– petak 26.7.2024. od 17:00 do 21:00 časova;
– subota 27.7.2024. od 07:30 do 21:00 časova;
– nedelja 28.7.2024. od 07:30 do 16:00 časova;

Gde preuzimam svoju FINISHER medalju?
Preuzimanje “Finisher medalja” se odvija u ciljnoj zoni odmah po završetku trke.
Šta obuhvata kotizacija za učešće na trci?

U cenu kotizacije je uključeno:

– pravo učešća na trci;
– stratni broj sa čipom;
– elektronsko merenje vremena;
– kompletnu markaciju staze;
– oficijelnu majicu trke za prijave do 8.7.2024. godine;
– finišer medalju za učesnike koji uspešno završe trku;
– zone osveženja na stazi i cilju;
– medicinsku pomoć na startu i cilju trke;
– Gorska služba spašavanja na terenu tokom trajanja trke;
– download GPS traga za navigaciju;
– online rezultate;
– online diplomu;

Da li je moguća promena podataka iz registracione prijave za trku?
Prijavljeni učesnici mogu izvršiti promenu podataka iz prijave i to najkasnije do 12.7.2024. na sledećem linku: promena podataka . Prilikom promene podataka mogu se izmeniti svi podaci osim mejl adrese. Promena podataka nije moguća posle 12.7.2024. godine.
Odustajenje od učešća i povraćaj novca?
Ukoliko nakon uplate kotizacije odustanete od učešća, organizator nije u obavezi da vam izvrši povraćaj novca. Ukoliko dođe do odustajanja moguće je preneti startninu na drugu osobu, ali nije moguće izvršiti povraćaj novca. Za više informacija o prenošenju startnine na drugu osobu pišite nam na: info@tristranekopaonika.rs.
Da li je za učešće u trci neophodna kaciga?
Svi učesnici, sve vreme tokom trajanja trke moraju nositi zaštitnu kacigu.
Šta raditi ukoliko odustaneš tokom trke?
Ukoliko takmičar iz bilo kog razloga odustane, odnosno odluči da prekine trku, dužan je da obavesti najbližeg sudiju / redara trke i da ukoliko je potrebno potraži pomoć ili savet kojim putem najbliže da stigne do mesta starta / cilja.
Gde mogu da pronađem instrukcije za uplatu kotizacije?
Instrukcije za uplatu kotizacije možete  pronaći na sledećem linku: podaci za plaćanje. Takođe, informacije u vezi sa uslovima plaćanja kotizacije možete pronaći u dokumentu koji ste dobili na vašu mejl adresu prilikom registracije za trku.
Dečija trka Trail race Kids?
Ove godine po sedmi put u subotu 29. jula održaće se trka za decu, pod nazivom „Trail race kids“. Trka je revijalnog karaktera sa željom da se istakne značaj bavljenja sportom u najranijoj dobi. Učestvovanje u trci je besplatno. Više informacija o dečijoj trci pogledajte na sledećem linku: “Trail race kids” .
Da li postoji organizovani autobuski prevoz na Kopaonik?
Da. Kao i prethodnih godina organizovali smo autobuski prevoz na Kopaonik sa polaskom iz Beograda. Polazak je u petak 26.7.2024. godine u 17:30h (tačna lokacija polaska biće naknadno objavljena). Povratak za Beograd planiran je u nedelju 28.7.2024. godine u 17:00h sa parkinga ispred Konaka. Više informacija o uslovima i prijavi za prevoz pogledajte na sledećem linku: prevoz .
Da li postoji prostor za pranje bicikla?
Svim registrovanim takmičarima biće omogućeno korišćenje prostora za pranje bicikla koji će se nalaziti blizu startno / ciljne zone i biće jasno označen.
Da li postoji medicinska služba za vreme trajanja trke?
Za vreme trajanja trke uvek je prisutna medicinska služba i Gorska služba spašavanja koje su zadužene za brigu o učesnicima.
Da li mi je potrebno osiguranje i lekarski pregled za učestvovanje u trci?
Svi koji žele da se takmiče ili učestvuju u bilo kojoj sportskoj manifestaciji po zakonu o sportu su u obavezi da urade lekarski pregled o sposobnosti za bavljenje sportom i da poseduju odgovarajuće osiguranje koje važi na dan trke. Organizator ne preuzima odgovornost za moguće sportske povrede i prouzrokovanu štetu.
Expo zona?

Trka – Sajam!

Sajam se već tradicionalno održava u okviru Konaka, kao deo sportske manifestacije „Trail race Kopaonik“ i MTB trke „Tri strane Kopaonika“, a ove godine održaće se u periodu od 27.7. – 28.7.2024. godine. Prošlogodišnji učesnici Expo zone bili su:Imlek Protein, Karcher, Nutrino, Boom Box, Lav auto – Thule, Aqua Gala, Grand motors – MG, Ris cycling, MS Energy, Venera bike kao i veliki broj sportskih događaja.

  

 .

GENERALNI SPONZOR TRKE

 

SPONZORI TRKE

PARTNERI TRKE

 

PRIJATELJI TRKE